James
Administrator
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Drawsko
|
Wysłany: Pią 23:29, 23 Mar 2007 Temat postu: System rang i odznaczeń |
|
|
Jedną z większych innowacji w ET jest wprowadzenie systemu rang i odznaczeń. Polega to na tym, że za odpowiednie działania gracz jest nagradzany punktami doświadczenia (Experience) w skrócie XP, np. inżynier za zbudowanie zapory przeciwczołgowej dostaje 10 punktów XP. Aby zdobyć wyższą rangę trzeba awansować w zakresie wyznaczonych przez klasy umiejętności.
Dla inżyniera który ma 10 XP granicą, którą trzeba przekroczyć, aby podnieść umiejętność i uzyskać dzięki temu wyższą rangę, jest 20 XP. Gdy zostaną one zdobyte, postać zostaje nagrodzona widocznym podczas gry dla innych graczy odznaczeniem na hełmie i specjalną umiejętnością lub przedmiotem.
Spis wszystkich umiejętności uzyskanych za awans we wszystkich klasach.
Lekkie bronie (Light Weapons)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Zabicie przeciwnika za pomocą broni lekkich (3-5 XP)
-Uszkodzenie pojazdu będącego celem misji przy pomocy granatów (10 XP)
-Do lekkich broni zalicza się: nóż, pistolety Luger i Colt, pistolety maszynowe MP40, Thompson i Sten, karabiny M1 Garand i K43 (w trybie normalnym), karabin FG42 (bez używania przybliżenia), granaty.
1.Otrzymujesz 1 magazynek więcej
2.Szybsze o 35% przeładowanie broni
3.Zmniejszenie odrzutu
4.Możliwość strzelania z dwóch pistoletów
Zmysł bojowy (Battle Sense)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Przebywanie w pobliżu wroga i walkę, uciekanie przed nalotami (Ilość XP
zależna od czasu i sytuacji)
1.Otrzymujesz lornetkę
2.Zwiększona kondycja
3.Więcej (o 15) punktów życia
4.Widzisz miny przeciwnika
Ciężkie bronie (Heavy Weapons)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Zabicie wroga przy pomocy broni ciężkiej (3 XP)
-Do broni ciężkich zalicza się: Panzerfaust, przenośny karabin MG42, rozstawione karabiny maszynowe, karabiny na pojazdach, miotacz ognia, moździerz.
1.Strzał z Panzerfausta zużywa 2/3 paska mocy zamiast całego, strzał z moździerza zużywa 1/3 paska mocy zamiast 1/2, miotacz ognia ma 200 sztuk amunicji zamiast 150
2.Wolniejsze przegrzewanie się MG42
3.Możesz biegać ze zwiększoną (2/3 normalnej zamiast 1/2) szybkością z
brońmi takimi, jak: MG42, Panzerfaust, Mortar. Prędkość poruszania się
z miotaczem ognia wynosi tyle samo, co z każdą inną bronią nie
zaliczaną do ciężkich
4.Dostajesz pistolet maszynowy MP40/Thompson jako drugą broń
Leczenie (First Aid)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Leczenie członka twojej drużyny apteczkami (1XP za jedną zebraną apteczkę)
-Uzdrowienie rannego członka drużyny strzykawką (4XP za każde takie uleczenie)
1.Otrzymujesz jeden magazynek zapasowy i drugi granat
2.Użycie apteczki zużywa 1/8 paska energii zamiast 1/4, otrzymujesz 2
dodatkowe strzykawki
3.Lecząc strzykawką przywracamy rannemu pełne życie zamiast 50%
4.Otrzymujesz strzykawkę z adrenaliną, podczas jej działania nie spada
Ci kondycja i otrzymujesz mniejsze obrażenia
Inżynieria (Engineering)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Budowę i naprawę obiektów na mapie (3XP za naprawę uszkodzonego karabinu maszynowego, 7XP za zbudowanie obiektu wymagającego cały pasek mocy, np. Command Post, 10XP za budowę obiektu wymagającego ponad 100% paska mocy, np. most)
-Niszczenie obiektów na mapie (7XP za każdy)
-Zabicie przeciwnika miną albo granatnikiem (3XP)
-Rozbrojenie dynamitu (5XP)
-Rozbrojenie miny (3XP)
1.Otrzymujesz cztery dodatkowe granaty ręczne i cztery granaty do wyrzutni
2.Szybciej podkładasz miny i bomby, a także szybciej je rozbrajasz
3.Użycie dynamitu zużywa 2/3 zamiast całego paska energii, podłożenie miny zużywa 1/3 zamiast 1/2 paska energii, budowa jest szybsza i zabiera mniej energii
4.Otrzymujesz kamizelkę, która zmniejsza obrażenia od wybuchów o 50%
Sygnalizacja (Signals)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Przekazanie członkowi drużyny skrzynki z amunicją (1XP za każdą)
-Zabicie przeciwnika nalotem (3XP)
-Zabicie przeciwnika artylerią (4XP)
-Uszkodzenie pojazdu będącego celem misji nalotem lub artylerią (5XP)
1.Skrzynki z amunicją mają teraz 2x większą zawartość i potrzebują
tylko 1/8 paska energii zamiast 1/4
2.Wezwanie nalotu lub artylerii zabiera 2/3 paska energii zamiast całości
3.Ostrzały artylerii znacznie dłużej, a nalot wykonywany jest podwójnie
4.Rozpoznawanie wrogich szpiegów przebranych za naszych żołnierzy
Szpiegostwo (Covert Ops)
Doświadczenie w tej umiejętności można uzyskać za:
-Zabicie wroga przy pomocy FG42 lub K43/Garanda używając celownika optycznego (3XP)
-Kradzież wrogiego munduru (5XP)
-Zabicie wroga zdalnie sterowanym ładunkiem wybuchowym (5XP)
-Zniszczenie obiektu (np. wieży albo Command Post) zdalnie sterowanym
ładunkiem (7XP)
-Wykrycie wrogiej miny lornetką (3XP)
1.Dostajesz jeden magazynek do broni szpiega więcej (broni
posiadającej lunete)
2.Ładunek wybuchowy i granaty dymne zużywają tylko 2/3 paska energii
zamiast całości
3.Zmniejszony rozrzut i kołysanie broni snajperskich
4.Znaczne zwiększenie skuteczności noża (z tyłu wystarczy jedno
pchnięcie, z przodu jedno zadaje ok. 36 obrażeń)
Post został pochwalony 0 razy
|
|